Сімнадцять правил поведінки під час співбесіди
Від поведінки під час співбесіди також може залежати рішення роботодавця, взяти вас на роботу чи ні.
Ваша мета – справити максимально позитивне враження на роботодавця, який різними засобами намагається визначити ваш рівень професійної придатності та відповідності вакансії.
Для того, щоб значно збільшити свої шанси на успіх, важливо дотримуватись певних правил під час співбесіди:
- дотримуйтесь ділового стилю в одязі;
- не сідайте без запрошення;
- не заходьте до кабінету, якщо його власник зайнятий або розмовляє по телефону;
- під час співбесіди обов’язково відключить мобільний телефон;
- намагайтесь не видавати свого хвилювання – таким чином ви справите враження впевненої у собі людини;
- говоріть тільки правду;
- відповідайте на запитання чітко, лаконічно, конкретно, не кажіть нічого зайвого, слідкуйте за логічністю мислення;
- уважно слухайте, не переривайте співрозмовника;
- робіть акцент на своїх професійних навичках та досягненнях, покажіть свою зацікавленість запропонованою посадою;
- настрій – тільки позитивний, ніякого похмурого погляду;
- якщо у вас виникли питання стосовно заробітної плати та соціальних гарантій, краще запитувати не відразу – спочатку поцікавтесь своїми обов’язками, графіком роботи тощо;
- не розглядайте свого співрозмовника з ніг до голови та не блукайте очима по кімнаті;
- не розмовляйте занадто тихо або занадто голосно;
- уникайте слів «не знаю», «не вмію», «не впевнений»;
- не доводьте до співрозмовника подробиці свого особистого життя, фінансові проблеми;
- не критикуйте свого колишнього шефа, співробітників або компанію в цілому;
- будьте ввічливим та доброзичливим, в кінці співбесіди не забудьте подякувати співрозмовнику за увагу.
Таким чином, своїм виглядом та поведінкою ви повинні показати, що ви саме та людина, з якою хочеться працювати. Будьте впевнені у собі, і вам неодмінно пощастить.
|